کاربرد فرز انگشتی

کاربرد فرز انگشتی

بسته به نوع پروژه هایی که انجام می دهید، ممکن است؛ به یک فرز مینیاتوری یا یک فرز انگشتی نیاز پیدا کنید. اغلب می توانند کارهای مشابهی را در این زمینه ها انجام دهند؛ اما گاهی افراد تفاوت فرز مینیاتوری و فرز انگشتی را نمی دانند. این ابزار باید بخشی از جعبه ابزار هر تراشکاری باشد. فرز انگشتی یک ابزار شناخته شده با کاربرد های بسیار است. کاربرد فرز انگشتی برای اهالی صنعت را میتوانیم به این شکل شرح دهیم. محصول فرز انگشتی دارای قطر های متفاوتی است که کاربرد آن برای کف تراشی و پیشانی تراشی است . شما مشتریان عزیز همچنین میتوانید با کلیک روی لینک فرز انگشتی این محصولات را مشاهده کنید. اگر در کار خود تازه کار هستید یا تصمیم دارید پروژه جدیدی را شروع کنید؛ پیشنهادی میشود تا با کاربرد فرز انگشتی بیشتر آشنا شوید. پس تا انتهای این بخش همراه تراش ابزار جم باشید.

اما اگر شما عزیزان قصد خرید این محصولات را به صورت مستقیم از دست اول را دارید، پیشنهاد ما این است تا هم اکنون با تراش ابزار جم تماس بگیرید. ما میتوانیم بهترین تجهیزات تراشکاری را در زمینه های مختلف به شما عزیزان عرضه کنیم.

معرفی و فروش انواع فرز

کاربرد فرز انگشتی چیست؟

تعریف و کاربرد فرز انگشتی حتی توسط استفاده کنندگان حرفه ای از این ابزار نیز می تواند کمی دشوار باشد. با این حال، این ابزار معمولا بر اساس منبع تغذیه افتراق داده می شوند. علاوه بر این، فرز انگشتی مانند نیمه بالایی یک دریل برقی به نظر می رسد. این امر به این دلیل است که آنها شکل و سبک عمل کرد بسیار مشابهی را با یک ابزار چرخشی دارند؛ که به عنوان “فرز مینیاتوری” هم شناخته می شود. برای این منظور، دستگاه فرز می تواند مواد را با یک مته ساینده خرد کند. از نظر کاربرد فرز انگشتی، این ابزار ها ذاتا ماشینی هستند. به شرط داشتن لوازم جانبی مناسب، حتی می توانید با این ابزار برش بزنید. محصول فرز انگشتی دارای قطر های متفاوتی است. این محصول بیشتر جهت کف تراشی و پیشانی تراشی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین دسته بندی سختی این محصولات را با HSS، HSSE و HSSCo است.

ابعاد کوچک تر فرز انگشتی، آن ها را برای کارهای جزئی مانند تراش، برش و حکاکی ایده آل می کند. این ویژگی ها شامل یک فرم ساختاری جمع و جور است؛ که فضای لازم برای یک موتور انعطاف پذیر و پرقدرت را فراهم کند. اکنون که کاربرد فرز انگشتی را می دانید، بیایید نگاهی به عملکرد های عمده این ابزار بیندازیم. نقطه اتکا برند و کاربرد فرز انگشتی برای فروش بود؛ که این ابزار را برای انجام کار های دقیق و با ظرافت بالا بسیار مفید می کرد. ابعاد بزرگتر همچنین ممکن است باعث شود تا برای انجام کارهای دقیق ایده آل نباشد. همچنین محصول ضمن کاربرد بسیار مناسب خود در خانواده های 2پر، 4پر، 6پر و پُر پر هستند.

فرز بال نوز

کاربرد فرز بال نوز

فرز انگشتی ابزاری است که از آن جهت تراشیدن یا براده برداری بر روی فلزات انجام می شود. فرز انگشتی ابزاری است که از آن جهت تراشیدن یا براده برداری و همینطور کف تراشی بر روی انواع فلزات است. این عمل توسط این محصول با سرعت بالا و کیفیت مناسب انجام میشود. فرز های انگشتی بال نوز یا در اصطلاح فرز انگشتی بال نویز در سایز های مختلفی و همچنین قطر های متفاوتی به کار می رود. فرز انگشتی بال نوز با دور بالا ودقیق عملیات براده برداری را انجام می دهند. لذا انتخاب ابزار مناسب و با کیفیت باید در راس امور قرار گیرد؛ که با کمترین خطا بتوان در کم ترین زمان و هزینه به نتیجه رسید.

محصول فرز بال نوز یکی از محصولات بسیار پر فروش و محبوب در تراش ابزار جم است. شما عزیزان میتوانید این ابزار را از تراش ابزار جم با کمترین قیمت تهیه کنید. برای تهیه این محصول با کمترین قیمت و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک فرز بال نوز کلیک کنید.

کاربرد فرز انگشتی الماس خور

کاربرد فرز انگشتی الماس خور

فرز انگشتی الماس خور یک محصول با قابلیت تعویض الماس است. با این تفاوت که میزان بار و فشار وارده و حجم ضخامت قطعه سبک تر و کم تر می باشد. این محصول در مصارف گوناگون بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. فرز انگشتی وسیله ای برای تراشکاری ظریف تر به نسبت کف تراش و سایر ابزار آلات می باشد. میزان بار و فشار وارده و حجم ضخامت قطعه سبک تر و کم تر می باشد. یکی از کاربرد فرز انگشتی قابلیت نصب تعداد الماس های کمتری را نسبت به کف تراش است. بهتر است برای این ابزار از الماس مناسب خود استفاده کنید. همچنین الماس تراشکاری این محصول نیز در تراش ابزار جم موجود است. شما عزیزان میتوانید برای مشاهده این محصولات روی لینک الماس تراشکاری کلیک کنید.

هر دو دنباله نیز معمولا قابل استفاده می باشد؛ اما دنباله های ولدونی معمولا بیشتر مورد استفاده تراشکاران قرار می گیرد. فرز انگشتی الماس خور رایج ترین ابزار برای تراشکاری سطحی بر روی کار می باشد. هنگام انتخاب اندازه هلدر های تراشکاری برای استفاده در یک پروژه را داشت.

کاربرد فرز انگشتی کارباید

کاربرد فرز انگشتی کارباید (تمام الماس)

به شکاف قطعات و جدا سازی آن ها از یک دیگر بدون براده برداری و با کمک ابزارهای گوه ای شکل؛ در صنعت، برش کاری گفته می شود. در همین رابطه ماشین کاری به عنوان زیرگروهی از روش های مکانیکی را انجام میدهد. کاربرد های فرز انگشتی بر حسب شکل و نوع کار به سه دسته غلطکی، پولکی و انگشتی تقسیم می شوند. با قابلیت استفاده چندین باره و استریل شدن ساخته شده است. فرز انگشتی کارباید یا تمام الماس از تنگستن ساخته شده است. فرز انگشتی کارباید یا تمام الماس بر خلاف فرز های الماسی، قابلیت بار ها استفاده کردن را دارند. تیغه های فرز های استیل و کار باید به دو شکل ساده و دارای بریدگی های عرضی ساخته می شوند. فرز های انگشتی کاربرد های گوناگونی دارند. با توجه به ساختارشان در مدل ها، ابعاد، ‌رنگ ها و … تقسیم بندی می شوند. برای چوب نیز می توان استفاده کرد.

یکی از کاربرد های فرز انگشتی کارباید یا تمام الماس در زمانی است که میزان درجه سختی فلز به بیش از 450 راکفر میرسد. در این زمان است که ما کاربرد فرز انگشتی کارباید یا تمام الماس را متوجه میشویم.

فرز انگشتی خشن تراش

فرز انگشتی خشن تراش

فرز انگشتی خشن یا اندمیل از پر کاربرد ترین ابزار ها در دنیای تراشکاری می باشند. فرز انگشتی فته سایز 12 و از جنس HSSE به دلیل متریال خود؛ قابلیت بار برداری بر روی انواع فلزات و استیل را دارا می باشد. تفاوتی که مته و فرز های انگشتی، می توان اشاره کرد؛ که مته در جهت سوراخ کاری عمودی استفاده می شود. بسته به نوع استفاده آن ها در تعداد پره های متفاوت ارائه می شوند. فرز انگشتی خشن تراش توانایی سوراخکاری همچون مته را دارا نمی باشند. فرز اندمیل یا همان فرزانگشتی فته جهت بار برداری عرضی و همچنین عمودی مورد استغاده قرار می گیرد. فرز انگشتی الماس ابزاری برای فرز کاری سطوح خارجی توسط دستگاه های اتوماتیک CNC می باشد. نکته قابل توجه در انتخاب فرز انگشتی الماسه، برخورداری از کیفیت و استحکام بالای فرز می باشد. فرز انگشتی به نام های مختلفی نامیده شناخته می شود.

کاربرد فرز انگشتی hss

کاربرد فرز انگشتی hss

فرز انگشتی ابزاری است استوانه ای شکل که برای تراشیدن و براده برداری از قطعات استفاده می شود. فرز انگشتی HSS دارای قدهای کوتاه و بلند و فوق بلند می باشد. فرز انگشتی دارای قابلیت چرخش و برش در جهت های مختلف را دارد. فرز انگشتی HSS دارای دو مدل ته گرد (استوانه) و ته مورس (ته کونیک) می باشد. فرز انگشتی دارای جنس های (سختی)HSS ، HSSE ، HSSCO کبالت دار و تمام الماس (کارباید) می باشد. فرز انگشتی HSS دارای دو مدل ساده و خشن تراش می باشد. فرز انگشتی HSS دارا قطرهای مختلف از 0.5 میلی متر الی 68 میلی متر می باشد. فرز انگشتی دارای تعداد پرهای مختلف 2پر، 3پر، 4پر، 5پر، 6پر، 8پر می باشد. فرز انگشتی HSS دارای دو مدل ساده و خشن تراش می باشد. فرز انگشتی HSS دارای دو مدل سرتخت و سر R ( آر ، بال نوز ) می باشد.

کاربرد فرز انگشتی hsse

کاربرد فرز انگشتی hsse

فرز انگشتی خشن یا اندمیل از پر کاربرد ترین ابزار ها در دنیای تراشکاری می باشند. فرز انگشتی فته سایز 12 و از جنس HSSE به دلیل متریال خود؛ قابلیت بار برداری بر روی انواع فلزات و استیل را دارا می باشد. فرز اندمیل یا همان فرزانگشتی فته جهت بار برداری عرضی؛ و همچنین عمودی مورد استغاده قرار می گیرد. تفاوتی که مته و فرز های انگشتی، می توان اشاره کرد؛ که مته در جهت سوراخ کاری عمودی استفاده می شود. فرز انگشتی قابلیت بار برداری بر روی انواع فلزات و همچنین چوب را دارا می باشد. فرز انگشتی یا  اندمیل از پر کاربرد ترین ابزار ها در دنیای تراشکاری می باشند؛ که بسته به نوع استفاده آن ها در تعداد پره های متفاوت ارائه می شوند. به طور معمول فرز انگشتی هونگدا در حالت 2 پر، یا 4 پر عرضه می شود. سوراخکاری همچون مته را دارا نمی باشند.

شماره تماس ها:

۰۲۱-۶۶۷۵۱۵۵۰-۱

۰۲۱-۶۶۷۰۱۵۵۹

۰۲۱-۶۶۷۰۵۵۱۷

۰۲۱-۶۶۷۲۶۹۲۰

۰۹۳۵۲۳۰۱۳۲۶

اینستاگرام: @tarash_abzar_jam

تویتر: tarashabzarjam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *