قیمت قلاویز دستی تکی

قیمت قلاویز دستی تکی

قلاویز برای دنده‌ کردن داخل استوانه‌ ها (مهره) به‌ کار می‌ رود. قلاویز ها به طور کلی در 2 دسته دستی و ماشینی قرار می گیرند. در واقع قلاویز‌ های ماشینی مدل تکامل یافته قلاویز‌ های دستی یا همان قلاویز های سه ‌تایی هستند؛ که امروزه کاربرد بیشتری پیدا کرده اند. قلاویز ها دارای شیار های مستقیم و مار پیچ است كه. عمل دندانه كردن داخل سوراخ ها را با یک قلاویز و در یک مرحله انجام می دهد. برای جدا شدن براده ها از سطح کار ابتدا باید قلاویز را تا 180 درجه؛ به سمت راست و سپس یک نیم دور هم به سمت چپ بچرخانید؛ و برای کامل شدن رزوه کاری، این کار تا چند مرحله باید اجرا شود. ما در این بخش به قیمت قلاویز دستی در محصولات قلاویز دستی صحبت خواهیم کرد.

اما شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت قیمت با تراش ابزار جم تماس بگیرید. قیمت انواع محصولات قلاویز دستی تکی و سایر محصولات این دسته به علت فروش مستقیم، کمترین قیمت میباشد.

به علت به روز بودن قیمت انواع محصولات از درج آن ها در وبسایت معذوزیم!

دریافت قیمت به روز از تراش ابزار جم:

شماره تماس ها:

۰۲۱-۶۶۷۵۱۵۵۰-۱

۰۲۱-۶۶۷۰۱۵۵۹

۰۲۱-۶۶۷۰۵۵۱۷

۰۲۱-۶۶۷۲۶۹۲۰

۰۹۳۵۲۳۰۱۳۲۶

قیمت قلاویز دستی

قلاویز دستی تکی چیست؟

قلاویز مانند هر وسیله ‌ی دیگری از انواع گوناگون تشکیل شده است. قلاویز ماشینی به صورت تکی و یا سری دوتایی ساخته می شوند؛ بر خلاف قلاویز دستی همه کارها با یک قلاویز و یک مرحله انجام می گردد. مهم ترین ویژگی قلاویز‌های ماشینی که آن ها را از نوع دستی آن متمایز می ‌سازد، بالا بردن سرعت است. قلاویز کردن یک سوراخ به سه مرحله قلاویز زدن نیاز است. قیمت قلاویز دستی تکی به عوامل زیادی بستگی دارد. قلاویز ها یکی از ابزارآلات تخصصی در رده ابزار آلات تراشکاری به شمار می روند. اگر شرایط کاری شما طوری باشد که در حین عملیات احتیاج به رزوه‌ کاری داشته باشید؛ وجود این دو ابزار در کارگاه شما الزامی است. برای دنده کردن مهره به کمک دست معمولا از قلاویز استفاده می کنند. برای استفاده از قلاویز دستی ابتدا باید با یک دریل سوراخ مورد نظر را روی سطح ایجاد کرده.

این موضوع برای افرادی که نیاز به قلاویز کردن تیراژ بالایی از قطعات را دارند بسیار مهم است. این ابزار از داخل كار، براده برداری نموده؛ و دندانه‎ هايي در محيط داخلی استوانه‎ ها ايجاد می ‏کند. اگر انواع تجهیزات تراشکاری بخواهیم به دسته بندی های گوناگون تقسیم بندی کنیم؛ شاید این دسته بندی بیش از صد نوع باشد. دیگر ابزارها حدیده و قلاویز کمتر مورد استفاده قرار بگیرند. قلاویز پیچی تشبیه کرد که در روی بدنه آن به منظور تامین زاویه براده کرد. این سه قلاویز به نام های پیش رو، میان رو و پس رو شناخته شده اند.

قیمت قلاویز

تفاوت قلاویز دستی و ماشینی

در واقع قلاویز‌های ماشینی مدل تکامل یافته قلاویز‌ های دستی یا همان قلاویز های سه‌ تایی هستند که. امروزه کاربرد بیشتری پیدا کرده اند. در انتهای قلاویز دستی یک قسمت به صورت چهار گوش وجود دارد؛ که حرکت دورانی را برای کاربر آسان تر می کند. این سه قلاویز که به نام های پیش رو، میان رو و پس رو معروف هستند؛ طی سه مرحله رزوه مورد نظر را ایجاد می کنند. هنگامی که فرآیند تولید یک ماشین بررسی می شود؛ یکی از پر تکرار ترین فعالیت ها قلاویز کاری است. به صورت سه تایی موجودند که در مراحل قلاویزکاری مورد استفاده قرار می گیرند. به این صورت که ابتدا با استفاده از قلاویز پیش رو، مقدار کمی براده برداری انجام می ‌شود؛ و شکل اولیه رزوه‌ ها ایجاد می‌ شود. انواع قلاویز که به منظور ايجاد رزوه داخلي استفاده می ‏شود؛ در آن یک سوراخ با قطر بیشتر دارد.

این سه قلاویز به نام های پیش رو، میان رو و پس رو شناخته شده اند؛ و با استفاده از سه نوع قلاویز براده کاری به نحو عالی انجام می شود. قیمت قلاویز دستی تکی متغیر است. با استفاده از قلاویز پس رو، براده برداری نهایی انجام شده و سوراخ مورد نظر آماده‌ی بستن پیچ است. تعریف قلاویز کاری می توان گفت؛ که به فر آیند تراشیدن و ایجاد رزوه های داخلی قلاویز کاری گفته می شود. استفاده از قلاویز ماشینی نسبت به قلاویز دستی بسیار آسان تر می باشد. دلیل نام گذاری آنها با عنوان ماشینی همین موضوع است.

قلاویز دستی تکی

انواع قلاویز تکی

قلاویزها به دونوع قلاویز دستی و قلاویز ماشینی تقسیم بندی می شوند. قلاویز ها را معمولاً از جنس فولاد تندبر HSS یا فولاد کربنی می سازند. تراش ابزار جم یکی از بزرگ ترین شرکت ها و فروشندگان در زمنیه تجهیزات تراشکاری می باشد. به طوری که با کمک حدیده پیچ، و به کمک قلاویز مهره رزوه‌ دار می ‌شوند. هم چنین زاویه گوه سه یا چهر شیارایجاد شده است. از این شیارها برای براده و روغن کاری استفاده می شود.  لذا قیمت قلاویز دستی تکی باید استعلام کرد. برای جدا شدن براده ها از سطح کار ابتدا باید قلاویز را تا 180 درجه؛ به سمت راست و سپس یک نیم دور هم به سمت چپ بچرخانید و برای کامل شدن رزوه کاری؛ این کار تا چند مرحله باید اجرا شود. دنباله های آن به شکل استوانه بلند است. در انتهای آن چهار گوش دو طرف آن دارای زبانه می باشد.

انواع قلاویز دستی تکی

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم قلاویز ها یکی از صد ها دسته تجهیزات تراشکاری به شمار می روند. در قسمت بالا با تفاوت حدیده و قلاویز در نحوه و نوع مصرف آشنا شدید. انتهای دنباله قلاویز دستی را معمولا چهار گوش می سازند؛ تا بتوان به وسیله قلاویز گردن حرکت دورانی آن را تامین نمود. که می تواند قیمت قلاویز دستی تکی را نشان می دهد. این سه قلاویز به نام های پیش رو، میان رو و پس رو شناخته شده اند. که در مورد هر کدام قیمت قلاویز دستی تکی متفاوت است. سه قلاویز انجام می شود.

محصول پیشنهادی: قلاویز چپ گرد

قلاویز دستی تکی

در این بخش از مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که قلاویز تک مرحله ای چیست؟ که هر کدام از این دسته قلاویز ها انواع مختلف و گوناگونی را دارند. تفاوت ‌هایی در کاربرد و نحوه استفاده آن ها با هم وجود دارد. امتداد شیار های براده در قلاویزهای معمولی به موازات محور می باشد؛ ولی قلاویز هایی نیز وجود دارند. که قیمت قلاویز دستی تکی نیز متفاوت است. برای قلاویز کاری سوراخ های ته بسته، از سه نوع قلاویز باید استفاده شود؛ تا نتیجه مطلوب به دست آید. در واقع دلیل نام گذاری آن ها با عنوان ماشینی همین موضوع است. قلاویز ماشینی مستقیم دارای دو نوع قلاویز ماشینی مستقیم طلایی و سفید می شود. اساس کار حدیده و قلاویز براده برداری است. چنانچه جهت پیچش شیار قلاویز به سمت چپ باشد؛ از انتهای سوراخ به خارج هدایت می کند. لازم به توضیح است قیمت قلاویز دستی تکی است.

خرید انواع تجهیزات قلاویز

مطلب پیشنهادی: قلاویز تک مرحله ای چیست؟

بررسی قیمت قلاویز دستی تکی

استفاده از قلاویز ماشینی نسبت به قلاویز دستی بسیار آسان تر می باشد. قلاویزها میله مخصوص فلزی کنده کاری و یا تراش داده شده و سخت شده هستند؛ که برای برش شیارهای داخلی استفاده می شوند. از قلاویز برای تراش دنده های پیچ بر روی فلز، چوپ، پلاستیک و … استفاده می شود. از این ابزار برای تراشیدن یا ایجاد دنده روی سطح داخلی قطعات استفاده می‌ شود. به همین دلیل باید برای خرید قلاویز به قیمت قلاویز دستی تکی را بررسی کرد. برای خرید و استعلام قیمت قلاویز دستی تکی می توانید؛ از سایت تراش ابزار جم اقدام فرمایید. همان طور که می دانید یکی از بزرگ ترین دغدغه افراد امروزه؛ در کشور تامین اجناس تراش کاری می باشد. قیمت قلاویز دستی تکی در سایت تراش ابزار جم به قیمت عمده است.

بنر تماس تراش ابزار جم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *